Cseresznyés kevert süti

Nincs is saját cseresznyefánk, azaz van, de idén tavasszal lett telepítve, mégis cseresznyében dúskálunk, köszönhetően a szomszédoknak:-) A korábban érő cseresznye még nem jó berakni, ezért degeszre ettük magunkat, meg süti készült belőle. Még nem sütöttem cseresznyével, de finom lett: sima kevert süti, kis kakaóval feldobva, s csersznyével bolondítva:

Hozzávalók:
  • 4 tojás
  • 25 dkg cukor
  • 1 citrom leve és héja
  • 1 dl olaj
  • 30 dkg liszt
  • 1 csipet só 
  • 1 csomag sütőpor 
  • 1 dl tej
  • 1 csapott evőkanál kakaó + 1 evőkanál tej
  • 60 dkg cseresznye 
Elkészítés:
A cseresznyét megmossuk, kimagozzuk, szűrőben hagyjuk lecsepegni.
A tojásokat szétválasztjuk. A sárgákat a cukorral és olajjal kikeverjük. Hozzáadjuk a lisztet, sütőport a tejjel váltogatva. Végül óvatosan belekeverjük a csipet sóval felvert tojásfehérjéket. Kb. 3/4-ét kikent tepsibe simítjuk. A többibe elkeverjük a kakaót és 1 evőkanál tejet, s kiskanállal pöttyöket rakunk a sárga tésztára. Rászórjuk a lecsepegett cseresznyét. Előmelegített sütőben kisütjük.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Mi is szeretjük a gyors, egyszerű, kevert sütiket.
    :)

    VálaszTörlés
  2. örök hála érte!köszönöm,erika!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Erika! Nagyon szívesen, örülök, hogy elnyerte tetszésedet!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Köszi a receptet! Kicsit dicsekedni is szeretnék, remélem nem baj :) Én... most sütöttem életemben először sütit, és a Te recepted szerint készítettem el az első kevert tésztás cseresznyés sütimet! Egyet azért megjegyeznék... én mint abszolút kezdő, nem tudtam vajon a tepsit ki kell kenni, vagy sem... így telefonos segítséget is kértem mellé, miszerint nevetve tudatták velem, hogy ki kell :D ...szóval ilyen apróságokat is írj a receptek végére, a tudatlanoknak jó? Amúgy gratulálok a receptekhez, én biztosan keresgélek még itt :) Tőled tanulok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsana! Dicsekedj csak nyugodtan, hisz nagy örömet okoztál vele! A megjegyzéseket is szívesen veszem, köszönöm! Nekem ez annyira természetes, hogy el is felejtettem, pedig általában ez is bekerül a receptekbe. De ezután még jobban odafigyelek az ilyen apróságokra is!
      Köszönöm a gratulációt, szívesen látlak továbbra is! Tanácsot is szívesen adok, csak kérdezz bátran.

      Törlés
  5. Most már én is állíthatom, hogy isteni finom, könnyen és főleg gyorsan elkészíthető receptet tanultam tőled:) Ezért is jó a Blogkóstoló:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezt választottad? Mindjárt nézem!
      Én is szeretem a Blogkóstolót, már várom a folytatást:-)

      Törlés
  6. Bár pár napos késéssel vagyok újra gép előtt de ezt gondoltam megosztom veled:
    http://egytollkorosnaploja.blogspot.hu/2012/06/mert-ezek-is-velem-tortentek.html
    Az én blogom, benne a fotóval, amit a sütiről csináltam :) Az én első sütimről :D
    ...jahh...és ma tovább adtam a recepted!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy megosztottad a linket, így legalább rád találtam. Már meg is néztem! Nagyon ügyes vagy, jöhet a folytatás:-)

      Törlés
  7. Megsütöttem, nagyon finom. Egy cseppet sem hazudok, ha azt írom, hogy fél óra alatt elfogyott nálunk. :P

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a receptet, nagyon finom süti! Én barackkal készítettem, de azt hiszem, más gyümölccsel is ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...