Fűszeres sajtos kockák

Néha sós rágcsálnivaló utáni vágyat érzek. Most is, de annyira nem, hogy a benti 30 fokból még többet csináljak. Inkább kivárom a hétvégét, amikor is állítólag záporok enyhítik kissé a forróságot. Ez a sós ropogtatni való régebb készült, a képek között barangolva találtam rá. Szerencsére sikerült összepárosítani a recepttel, ami nem mindig jön össze. Ilyenkor fájó szívvel, de törlöm a fotókat. Kell a hely az újabbaknak.

Hozzávalók:
  • 40 dkg liszt
  • 25 dkg margarin
  • 25 dkg reszelt sajt
  • 1,5 teáskanál só
  • 1-1 csapott csapott mokkáskanál csípős pirospaprika, bors, bazsalikom
  • 2-3 evőkanál tejföl
  • tetejére 1 tojás, szezámmag, mák
Így készült:
A lisztet, sót elmorzsoltam a margarinnal, majd a sajttal is elvegyítettem. Belekerültek a fűszerek is, majd annyi tejföllel gyúrtam össze, hogy összeálljon a tészta.
Fél órányi pihentetés után kinyújtottam a tésztát, egy felvert tojással lekentem (elég egy sárgája is, mert az egész tojás sok hozzá). Magokat szórtam rá, majd derelyemetszővel felkockáztam.
Tepsibe rakosgattam, s 180 fokon pirulásig sütöttem őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...